Overvejer at bygge din egen softwareløsning-Læs dette først!
Hver nu og igen beslutter en butiksejeren at tage pÃ¥ udfordringen i at etablere en anslÃ¥else/business management system fra bunden. Den ene er jeg stødt pÃ¥ normalt har en lille smule af teknisk viden, mÃ¥ske nogle tidligere program skriftligt erfaring, og at ven/medarbejder, der sikrer dem “et system bygget fra bunden, ikke noget problem.” Disse ejere en tendens til at tro, at hvis de bygger en systemet selv, vil det være billigere, mere pÃ¥lidelig, og frem for alt give dem en stærk infrastruktur for fremtiden. I begyndelsen af software alder dette kunne have været tilfældet, men i dagens miljø at have en “self bygget” mentalitet præsenterer nogle ejere med mange udfordringer og ulemper, som vokser større og større hverdags. Overvejer du at bygge dit eget softwareløsning?
Som Type butik kan stole på et hjem bygget System?
Ikke alle butikker er i en ugunstig situation, når det kommer til at bygge deres eget system. Bestem hvilke avenue butik bør tage skal ejere vide hvilken type butikker udnytte en selvstændig bygget løsning og hvilken type er bedre stillet købe en. Virksomheder med et lille antal mennesker, hvor kun 1 person skøn, producerer meget få citater dagligt, med lidt at ingen re-ordrer, og sælger et lille antal produkter med få muligheder, kan fine ved hjælp af Excel eller et hjem bygget shop management system. Men hvis og når en eller flere af disse variabler ændrer, behovet for en bedre løsning øger og ejere skal se steder, hvor.
Hvor meget koster det at bygge din egen?
Mange gange en ejer mener, det er billigere at bygge et system sÃ¥ at købe en. Dette er en af de største misforstÃ¥elser af en self indbygget system. Jeg talte for nylig med Steve Gillispie fra Acorn tegn, der brugte 6 mÃ¥neder pÃ¥ at skabe et program fra bunden, før han til sidst stoppet da han fandt en løsning, som gjorde alt, hvad han havde brug for og meget mere. Steve sagde ser tilbage, “det er idiotisk at forsøge at bygge dit eget system. Tid involveret og den nødvendige programmering viden er for meget. Forsøger at opbygge et system internt, nÃ¥r andre software-systemer er i øjeblikket pÃ¥ markedet, er idiotisk.” Han udtalte, at “Software selskaber, sÃ¥som Cyrious Software, som han bruger, allerede har hundredvis af udvikling timer investeret i deres programmer; derfor opbygge et system starter selv du ud med en tid og viden ulempe.”
Software til fremtiden for din virksomhed
Hvis du ønsker at blive en konkurrencedygtig gældende i dit marked, vokse din virksomhed og øge dit salg, er at skabe den rette infrastruktur i den mest økonomiske måde nøglen. I en branche, hvor tid og penge, opbygge relationer, og opholder sig konkurrencedygtige er afgørende for en virksomheds succes, er at have et system, der hjælper med disse områder yderst vigtigt og svært at opnå på egen hånd. Det er derfor, mange ejere i dag som Steve, standse produktionen af en selvbyggede system og mod andre løsninger.
Hvor meget er din tid værd?
Hvis du brugte tyve timer om ugen udvikle dit eget system, forudsat at det tager dig kun 6 måneder på at skabe, hvor mange penge dette system ender koster dig? Lad os antage, det ville koste dig $100 en time at få en hjemmelavet system bygget. For seks måneder arbejde, der er 480 timer for en grand alt $48.000 for et hjemmelavet system. Whoa! Det er en temmelig stor investering. Men det kunne være det værd hvis du får, hvad du behøver, lige?
Hvad du får
Med en selvbyggede system får du en brugerdefineret system udviklet specielt til din butik, med din prissætning, koste struktur og forretningsmetoder. Det eneste problem, der findes er, at alt dette er opnåelige uden bygge et system selv. Det firma, Steve besluttede at gå var Cyrious Software. Cyrious gav ham personlig software systemet han havde brug for, herunder sin egen custom prissætning, cost-struktur, og forretningsmetoder ud over, hvad han ville ikke have med en selvstændig bygget system, såsom tekniske support. Steve sagde hvis han ville have ikke holdt med sin selvbyggede system kun ville han have til at støtte det selv, men han ville ikke har kunnet udnytte funktioner som rapporter, fakturering, CRM og aktivitet Manager.
Hvad du ikke får
Med mest vurdering og business management systemer pÃ¥ markedet i dag har du normalt mulighed for at købe support. Dette er et væsentligt aspekt, du ikke kan fÃ¥ med en selvbyggede system. De fleste software-brugere tror at støtte yderst vigtigt, og som Stan Yamamoto fra FASTSIGNS® sagde “Software er kun sÃ¥ god som støttesystem bag den… Den støtte, som Cyrious overgik alle mine forventninger.” En god tech support personale er der til at løse spørgsmÃ¥l, problemer eller problemer, der opstÃ¥r, nÃ¥r du bruger softwaren. Hvem ville du gÃ¥ til for at fÃ¥ svar pÃ¥ softwareproblemer med en selvbyggede system?
Køb Software omfatter frynsegoder!
At være en software kunde, berettiger normalt dig til yderligere frynsegoder. For eksempel tilbyder Cyrious Software kunder støtte, softwareopgraderinger uden merpris. Disse opgraderinger omfatte mange forskellige fremskridt og forbedringer af softwaren. Hvis du vælger at bygge dit eget system, bliver du den ene ansvarlig for udvikling, test og levering opgraderinger. Medmindre du planlægger at bo med de samme gamle system år efter år, vil opgradering af dit system koste dig ekstra tid og penge. Hvis du er i stand til at yde kontinuerlig støtte for at aktivere din software til at vokse med din shop, er det virkelig klogt at gå videre med at bygge et system selv? Tænk over det.