Microsoft Business Solutions Great Plains markedsføres for mellemstore virksomheder samt Navision (som har meget gode holdninger i Europa og emerging markets, hvor det kan være nemt lokaliseret).

Great Plains Bank forsoning (BR) modul lader dig styre alle dine bank-relaterede aktiviteter gennem en enkelt automatiseret vejkryds, herunder kontant, check, og kreditkorttransaktioner, bankkonto saldi og automatiseret forsoning.

BR udvider din forsoning kapaciteter med lethed ved hjælp af tilpasselig transaktion visninger, Resumeer af vigtige oplysninger, historiske balance forespørgsler og nem at bruge værktøjer til at sortere og mark transaktioner som du har brug for. Styrk dine medarbejdere med en ligetil og ensartet metode til at styre din bankposteringer, der sænker administrative omkostninger og giver du stram kontrol over denne mission-kritiske forretningsprocesser.

Funktioner:

Oversigtsoplysninger-hastighed op afstemninger med on-screen oversigtsoplysninger, herunder justerede bank balance, justerede bog balance, antal ryddet betalinger, ryddet betalinger i alt, og mere…

Detaljerede transaktionsoplysninger – øjeblikkeligt får de oplysninger, du har brug for samtidig forene, herunder indbetalingsnummer, transaktionsnummer, type, betalingsbeløbet og beskrivelse, derefter bore ned når du har brug for endnu mere detaljeret.

Transaktionen Tracking-Track simple eller komplekse transaktioner, herunder afviste transaktioner, nedlagte manuel kontrol, pengeoverførsler, indskud uden kvitteringer og kontrollerer distribueres til flere udgiftskonti.

“Punkt i tid” Balance undersøgelse – løse uoverensstemmelser ved at fÃ¥ vist de bankposteringer, der udgør dit checkhæfte balance for en bestemt dato og bore ned for at se statussen ryddet af transaktionen.

Automatiske justeringer – Afstem totaler med automatisk opdatering og General finansbogføringer, der omfatter forsoning totaler samt justeringer af transaktionen.

Samtidige afstemninger-Administrer flere forener ud af separate checkbooks uden at skulle fuldføre hver enkelt før du begynder næste.

Rapportering – Opret, se og opstille en række standardrapporter, herunder checkhæfte liste, checkhæfte register rapport og bank distribution historie, eller tilpasse rapporter i papir eller online formater.

Multivaluta støtte – Angiv, få vist, og forene transaktioner for checkhæfte i enhver valuta eller forene indbetalinger i flere valutaer i dit primære checkhæfte.

Problemfri Integration – oprette komplette bank-relaterede oplysninger og angive oplysninger én gang med problemfri integration for Great Plains finans, debitorstyring, Kreditorstyring og lønningslisten moduler.

Held og lykke med gennemførelsen, tilpasning og integration, og hvis du har spørgsmÃ¥l eller bekymringer – vi er her for at hjælpe! Hvis du vil have os til at gøre jobbet – Giv os et kald 1-630-961-5918 eller 1-866-528-0577! Help@albaspectrum.com